Montaż TachoTimera
Kompatybilny:
z wszystkimi tachografami cyfrowymi wykorzystującymi tzw. regułę 1 minuty: SE5000 (od v7.3), 1381 (od v1.4), EFAS (od EFAS-4)
Wykorzystaj wielokrotnie Tacho-Timer 2 (dwa tryby jazdy)
- 29 sek. na podjazdy, zatory drogowe czy przestawienie auta (korki, podjazdy na granicy, prom)
- 58 sek. na dłuższe podjazdy (podjazdy na placu)
TACHO-TIMER 2 umożliwi efektywnie wydłużyć czas prowadzenia auta oraz nie narazi Ciebie na przerwanie wymaganego odpoczynku (pauzy) w razie konieczności przestawienia samochodu.
ZASADA DZIAŁANIA:
Nowy Tacho-Timer2 jest urządzeniem, które posiada 2 tryby pracy.
- W pierwszym trybie dzieli minutę na 29 sekund i 31 sekund - w ciągu pierwszych 29 sekund możemy przestawiać auto bez zarejestrowania jazdy. Dzięki takiemu zabiegowi tachograf zarejestruje odpoczynek zamiast jazdy. Jeżeli w danej minucie jazda będzie trwać od 1 do 29 sekund a po niej nastąpi przerwa, tachograf zarejestruje przerwę zgodnie z regułą przeważającej aktywności
- W drugim trybie czas liczy się ciągle. Zapalona na czerwona dioda wskazuje czas postoju, zielona -poruszanie się. Odliczanie trwa ciągle – malejąco – niezależnie od chwili włączenia urządzenia. Gdy wartość na wyświetlaczu osiągnie zero – zapala się zielona dioda, oznaczająca rozpoczęcie czasu przeznaczonego na przejazd. Kierowca ma aż 58 sekund na przejazd i musi dostosować się do Tacho-Timer2.
Sygnał dźwiękowy TachoTimera ostrzega kierowcę o kończącym się czasie. Od 10 sekundy do 6 sekundy pikanie co sekundę, a od 6 sekundy dźwięk ciągły ostrzegający kierowcę o zatrzymaniu pojazdu. Po zatrzymaniu bardzo ważną czynnością jest przestawienie tachografu na tryb odpoczynku (łóżeczka)-w ciągu 29 sekund.
ZALETY:
1) Oszczędność czasu pracy kierowcy.
2) Swobodne przestawienie pojazdu bez przerwania odpoczynku.
3) Rozwiązanie problemu podjazdów na PROMIE, GRANICY lub w KORKU.
4) Nawet 58 sek. na podjazd.
5) Sygnał dźwiękowy, informuje kierowcę o kończącym się czasie na przejazd.
Dane producenta urządzenia